U principiu di u fan di atomizazione?

U principiu di u fan di spruzzo di rinfrescante centrifuga: u flussu di l'acqua attraversu u dispusitivu di dispersione d'acqua rotante à alta velocità produce particelle d'acqua cù una grande forza centrifuga. I particeddi d'acqua volanu contr'à u dispusitivu di atomizazione è si rompenu in parechje particelle di nebbia cù un diametru di solu 5-10 microns. E particelle di nebbia seguitanu u fan. U flussu di l'aire si sparghje in u spaziu, si mischia cumplettamente cù l'aria calda è vaporizes, assorbe una parte di u calore per riduce a temperatura, è questu prucessu aumenta l'umidità relativa di l'aria è aumenta a velocità di flussu di l'aire.

Ventilateur de brume centrifuge réglable en hauteur à télécommande: Utilizendu u principiu di l'oscillazione ultrasonica d'alta freccia, l'acqua hè atomizzata in particeddi ultrafini di 1 ~ 5μm, è a nebbia d'acqua hè diffusa in l'aria attraversu u dispusitivu di fan per fà l'aria circundante fresca è cunfortu. L'atomizzatore ultrasonicu hà una alta intensità di atomizazione, alta efficienza di atomizazione, è nebbia fina è dolce. A nebbia soffiata da u fanàticu ùn farà micca chì a ghjente si senti umida, è a palma ùn si senti micca umidità, ma solu farà chì a pelle si senti idratata è còmoda. À u listessu tempu, hà i vantaghji di risparmiu di energia è longa vita di serviziu. Stu pruduttu pò esse usatu cum'è un fan di tavola ordinariu o cum'è umidificatore. I dui si cumplementanu per ottene un livellu più altu di cunsulazione.

principle of the atomization fan

U ventilatore atomizzante hè un sistema di refrigerazione esterna o un sistema di refrigerazione interna aperta è aperta. Simply put, hè furnutu cù un sistema di fan per umidificazione è spraying. U fan atomizing Tigerwei pò pruduce 20 micron ultra-fine spray, chì evaporates I picculi gocce d'acqua di l'ultimi microns 20 pò assorbe assai calore in l'aria, effittivamenti alleviate u calore, è assicurà a sicurità è u cunfortu di i participanti.


Tempu di posta: 23-aug-2021