Vantaghji di u fan di nebbia centrifuga

Quandu si tratta di i vantaghji di i fan di spray, l'applicazione di i fan di spray deve esse citatu.In generale, hè spessu usatu per rinfriscà edifizii esterni, è in certi splutazioni di ripruduzzione megliu, hè ancu usatu per rinfriscà l'estate di l'animali;perchè u fan di spruzzo hà un grande effettu di rimozione di polvera, hè utilizatu in splutazioni è miniere induve u fenomenu di polvera hè prominente.Ci sò appricazzioni;quandu u fan di spray centrifugal hè stata migliurata à una certa misura, pò ancu esse usata per l'umidificazione è l'asciugatura in parchi, serre è altri lochi.Perchè i so vantaghji sò cuncentrati in aspetti cum'è l'effettu di rinfrescante evidenti è abbastanza nebbia.

w9

U fan spray hè ancu chjamatu aventilatore centrifugu di spray.Da questu nome, pudete sapè un pocu di u so principiu di travagliu.In fatti, usa a forza centrifuga di a fisica per trasfurmà e gocce d'acqua in gocce estremamente minuscule.In questu modu, micca solu l'area di evaporazione hè allargata, ma u corpu umanu si senti assai còmode.Un prucessu chì ùn pò esse ignoratu hè chì e gocce sò guidate da u forte flussu di l'aria per pruduce una velocità di liquidu assai veloce, cusì u tassu d'utilizazione di l'acqua hè parechje volte più altu ch'è prima, è u prucessu di cunvertisce in gocce hè ancu di assorbe u calore. di l'aria.U prucessu di ottene l'effettu di rinfrescante.

1. Pruduttu cumpletamente amichevuli di l'ambiente: hè un pruduttu di l'ambiente senza compressore, senza refrigerante, è senza contaminazione.Aduprà u principiu di rinfrescante evaporativu di l'aria interna per rinfriscà è eseguisce a ventilazione cunvettiva cù a stanza per ottene u scopu di rinfriscà è aumentà l'umidità.

2. Costu operativu bassu, ricuperazione rapida di l'investimentu: Paragunatu cù a serie di cooler d'aria, u cunsumu di energia hè solu 1/2-1/3 di u

3. Effettu di rinfrescante evidenti: in i zoni relativamente umidi (cum'è e regioni miridiunali), pò generalmente ottene un effettu di rinfrescante evidenti di circa 5-10 ℃;in i zoni particularmente caldi è secchi (cum'è e regioni di u nordu è u nord-ovest), u ritmu di rinfrescante pò ghjunghje à circa 10-15 ℃ intornu.

4. Costu d'investimentu bassu è senza zona di edifiziu: Paragunatu cù u sistema di l'aria cooler, u costu hè menu di a mità, è l'equipaggiu ùn occupa micca alcuna zona di edifiziu.


Tempu di post: 17-Jan-2022