L'HVAC di Arenas Discovery Hospital è a nebbia teatrale riapre à i fan

Quandu Phoenix Suns hà annunziatu in 2019 chì spenderanu 230 milioni di dollari per rinnuvà l'arena, i fan di i sociali 1.500 affollati ùn aspettavanu guasi di riapre. Tuttavia, quandu i participanti in Farraghju anu firmatu per l'entrata riprogettata di u padiglione in Febbraiu 11 mesi dopu a partenza di u locu, "hè veramente eccitante", hà dettu Ralph Marchetta, vicepresidente senior di Suns è direttore generale di u locu. "Per tutti noi, questu hè un grande affare".
A Phoenix Suns Arena hà più grandi sedi interamente neri, illuminazione in stile teatrale, è un pannellu video sei volte più grande di u so predecessore. Questi elementi sò stati pianificati. Ma u tempu di a custruzzione significa chì i Soli ponu ancu aghjustà facilmente aghjurnamenti in relazione à a pandemia. U novu sistema HVAC hè dotatu di un filtru MERV-13, chì cattura più particelle di u so predecessore di qualità inferiore. L'attrezzatura di pulizia ultravioletta hè stata aghjunta à i corrimani di a scala mobile. L'accessorii di bagnu sò fatti senza cuntattu, mentre chì e cabine di cuncessione ùn sò micca contanti.
Ancu se a ricerca hà sbulicatu i paure di sempre di e persone chì COVID-19 si sparghje spessu nantu à a superficia, Marchetta hà dettu chì fà chì i fan si sentinu in securità quand'elli tornanu hè guasi quant'è impurtante per assicurà una bona salute. Un sondaghju di Sportico hà trovu chì, paragunatu à a pandemia, parechji fanatichi (in particulare i ghjovani) aspettanu di participà à più eventi dopu a pandemia. Tuttavia, in e parolle di Marchetta, dopu avè sperimentatu "anni distruttivi", l'attività di l'eventi in situ hè stimata perde 30 miliardi di dollari, è l'operatori di u locu ùn l'anu micca pigliatu per scontu. Dodici mesi dopu a chjusura di u mondu spurtivu, l'implementazione pratica di a tecnulugia, a pianificazione centralizata, è un pocu d'ispirazione da l'industria medica li aiutanu à ritruvassi nantu à a pista. Attualmente, più di a metà di a NBA vende biglietti.
À questu tempu un annu fà, Ed Bosco, u direttore esecutivu di ME Engineers, stava rivisendu novi prudutti relativi à COVID ogni ghjornu. Avà, cù un surrisu, dumanda per un pruduttu di disinfettazione à basa di ioni chì hè principalmente adupratu nantu à e nave da crociera, cume sì questu seria u so cliente di direttore di a custruzzione chì si ne staria in aprile l'annu scorsu. S'ellu ùn hè micca ineffettivu, una grande quantità di nebbia è spray si rivelerà impraticabile. A scansione basata à a temperatura hà pruspettive precedenti, ma ùn hè micca ghjunta à a scala.
I posti cù un budgetu più grande ponu investisce in spruzzatori elettrostatichi, scanners chì misuranu a vita, o schermi chì cunnettanu e persone in casa, ma per via di i vantaggi di a caduta libera, u ritornu di u ritornu di l'investimentu hè sempre un fattore impurtante.
Bosco hà dettu chì l'attività di l'approvvigionamentu di l'annu scorsu hà ancu purtatu sfide, i prezzi aumentendu sei volte è i tempi d'attesa per più di 20 settimane. I gruppi sportivi sò ancu attenti à limità i fornimenti di l'ospedale. Quandu si usa u listessu materiale per fà una maschera, hè difficiule di truvà un filtru di alta qualità. Prima di l'Open US in New York d'aostu scorsu, Bosco ùn pudia truvà alcun filtru d'aria superiore, eccettu per un inventariu ricustruitu in Connecticut cù guarnizioni riparate da u latu incorrettu di u filtru. Bosco hà decisu chì questu puderia funzionà è hà custruitu 57 unità di filtrazione di l'aria intornu à u filtru HEPA. Sò sempre aduprati in a facilità. Bosco hà dettu: "Hè l'aria a più pulita in New York".
Bosco hà aghjustatu chì in a maiò parte di i casi, e suluzione di bassa tecnulugia anu vintu u mercatu. Si face chì a riapertura hè più una questione di matematica chè un prublema scentificu. Pò calculà quante persone ponu esse accolte mantenendu una distanza sicura. Di solitu, u 25% di a capacità di pruduzzione hè a risposta (Houston hè attualmente u solu club NBA à ghjunghje à sta soglia). Un'altra figura chjave hè chjamata scambiu d'aria per ora (ACH) o tarifa di ventilazione d'aria esterna.
HKS Architects (60% di a so attività vene da u settore sanitariu) sò dighjà abili in statistiche, chì misuranu a quantità di aria chì entra in una stanza divisa per a dimensione di u spaziu. Alcune sale di l'uspidale ponu andà fin'à 20 ACH, mentre un stadiu pò tradiziunalmente avè menu di sei. "Tutti travagliamu in salute", hà dettu Mike Drye, u principale è architettu. "Un saccu di ciò chì avemu fattu ... hà cuminciatu à sparghje in altre parte di u mondu".
Parechje zone assicuranu u funziunamentu normale di i so sistemi HVAC esistenti. Bosco hà dettu: "Studiamu attentamente sti palazzi, di solitu solu quandu sò custruiti per a prima volta." "Di solitu custruimu edifizii, cunfirmemu a so prestazione, è assumimu chì a prestazione rimarrà invariata cù u tempu. Cambia". E riparazioni fatte l'annu scorsu perchè u bastimentu era in dorme duverebbenu purtà dinò à un risparmiu energeticu à longu andà. Infine, malgradu quessa, ci hè un scambiu trà u funziunamentu di u sistema per maximizà u flussu d'aria è mantene e condizioni precise è / o i costi energetichi. sensu, risponde à a crisa sanitaria d'oghje pò aggravà u disastru climaticu di dumane.
Literalmente, un pruduttu chì Bosco hà valutatu esiste dapoi parechji anni. Dapoi u 1999, Grignard, una sucietà chimica cù una storia di quasi 60 anni, produce pruduttori drammatichi, è parechje arene NBA anu adupratu fluidi in forma di vapori, chì sò dannosi à l'ochju nudu in l'aria. Nudu, ma migliurà l'effettu di illuminazione. In 2015, Grignard hà amparatu chì u pruduttu hà avutu pruprietà antibatteriche.
Dapoi aprile di l'annu scorsu, hà pruvatu a so soluzione contr'à un virus simile à COVID-19 è hà ottenutu risultati prometenti. I duttori di l'Università di Harvard è di l'Università Johns Hopkins anu fattu più ricerche. CEO Etienne Grignard hà dettu: "L'applicazione hè nova, ma ci sò 100 milioni di esposizioni senza nisun incidente sanitariu". "A ghjente hà adupratu u pruduttu in cuncerti, spettaculi di Broadway è chjese per più di 20 anni." Pruvenzi recenti anu truvatu chì l'aggiunta di questu chimicu à u sistema HVAC pò esse efficace, costendu menu di $ 1,000 ogni volta. Grignard hè statu appruvatu da l'EPA per l'usu in certe zone di Georgia è Tennessee per ulteriori valutazioni. "Stu pruduttu ùn hè micca polvera di fata", hà dettu Griyard.
Ch'ella sia prudutti cum'è Grignard o solu tempu per riempie u bastimentu di novu, un gran numeru d'aghjurnamenti da l'annu passatu pò restà, cumprese procedure simplificate di sconti, è ancu una app chì dice à i fan a linea di bagnu più corta. Derry hà dettu chì u stadiu pò ancu avè da rispettà i futuri codici di pandemia è furnisce piani cum'è incendi, uragani o evacuazione à grande scala. I ghjorni i più bughji di COVID-19 forse sò passati, ma u pensamentu centru in a salute ùn sparirà micca.
Kenny Moore hà passatu solu quattru mesi cù i Patriotti in u 2017, ma hà dettu chì u so tempu in quà hà fattu guasi u ritiru di u football.
Prestitu persunale AI, procedura simplificata di prestitu, 1 seconda citazione, appruvazione in tempu reale, trasferimentu di cassa u listessu ghjornu! I novi clienti anu appruvatu cù successu per riceve finu à $ 3,800 premiu in numeru!
Simona Halep, terza classificata in u mondu, hà dettu chì u so interessu per l'argenteria hè assai più grande di u classamentu. Si concentrerà nantu à u Grand Slam è l'Olimpiadi perchè spera d'esse caotica per via di COVID-19 quist'annu. In u 2020, aumenterà u so propiu cabinet di trofei. A Rumena di 29 anni hè una di e donne di più talentu à l'Open di Miami. Questu hè u primu ghjocu di Halep in i Stati Uniti dapoi chì a pandemia hà iniziatu. Si hè ritirata in aostu per ragioni di salute è di sicurezza. US Open. attinzioni. "Per mè, u scopu hè un grand slam, s'ellu hè pussibule di vince torna un grand slam", hà dettu l'anzianu numeru mundiale unu.
Dopu avè battutu i Suns cun 42 punti, Anthony Edwards hè diventatu un forti candidatu per l'onore di u megliu rookie.
Iscriviti à l'assicuranza vita "Huijiabao" è participà à HSBC Insurance Well + per guadagnà l'ultimu Apple Watch cù una media di 9.000 passi à ghjornu!
Un coppiu di giovani squadre di doppiu di a Russia vincerà u Campiunatu Mundiale di Pattinaghju Artisticu, chì pò finisce a siccità di medaglia d'oru di ottu anni.
Sicondu u rapportu di ESPN, Sean McVay hà chjamatu Jared Goff è hà pensatu ch'ellu avia da ghjucà un ghjocu perfettu per QB.
St'ultimi anni, e rete suciale sò diventate una piattaforma per i fraudulenti per "cantà merci à gran quantità". I truffatori affirmanu falsamente chì ci sò cunsiglii d'investimentu di l'interni furniti da esperti, chì vi cunvince di cumprà alcune azzioni chì sò faciuli da bluccà, per fà enormi prufitti.
Rory McIlroy (Rory McIlroy) brillava in u Campionatu Mundiale di Golf-Dell partita tecnica di partita, quandu u serviziu nantu à u tee era sbagliatu.
U mercatu di cummerciu Kyle Lowry (Kyle Lowry) determinerà u scadenza di scambiu NBA di questu annu, e cose diventanu sempre più riscaldate. Adam Hermann
U primu scontatu hè solu $ 158, è pudete dumandà un pienu $ 300, chì pò aiutà à riduce a vostra compra di prudutti di salute. Pudete reclamà ancu in i negozi di prudutti di cura personale è in i negozi di cunvenzione!
U marchjadore di bascu di Michigan State Jack Hoiberg hà intrutu u portale di trasferimentu mercuri. Pò i Spartani fà più di listessa cosa?
Sta pazzia di marzu hè sempre stata imprevedibile. In Sweet 16 di u Torneu NCAA Maschile, stu caosu continuerà?
Cumprate abbigliamento femminile, bellezza o prudutti di vita sana per riceve l'attellu di sperienza Atelier Cologne, cunnettatevi avà per scopre privilegi di shopping più limitati. Spedizione gratuita per i prudutti di bellezza. Serviziu di consegna u listessu ghjornu. 7 ghjorni ritornu è scambiu gratuiti. Sughjettu à i termini è e cundizioni
I sementi americani Bryson DeChambeau è Justin Thomas è u quattru volte campione di Grand Slam Rory McIlroy eranu trà i perdenti frustranti in u Campionatu WGC Sunday.
Unisciti à HSBC Premier Banking, permettendu à i vostri figlioli di sperimentà servizii è privilegii esclusivi mundiali cun voi, è gode di 17.300 ricompense di benvenuta alternative. Sughjettu à i termini è e cundizioni.


Tempu di posta: Mar-25-2021