Risoluzione di prublemi cumuni di umidificatori industriali

L'umidità di l'aria in a vita hè ligata à a nostra salute in una certa misura, è l'umidità propria in a produzzione industriale hè ancu più impurtante. Dunque, l'usu di umidificatori industriali in certi lochi relativamente secchi hè assai impurtante. Ùn duvemu micca solu pudè usà. Avemu ancu bisognu di sapè cumu trattà cù umidificatori industriali quandu fallenu. Yiling vi introdurà una certa cunniscenza in questa zona.

Umidificatore pesante à un mutore di u tipu d'oscillazione cunvertisce l'energia elettrica in energia meccanica per mezu di un transducer per superà a forza cohesive di e molécule d'acqua, atomizza l'acqua in particelle ultrafine micron-sized, è poi atomizeghja l'acqua per mezu di un dispositivu pneumaticu è sparghje in u spaziu internu per ottene umidificazione. Scopu. Quandu l'umidificatore hè in usu, ùn ci sarà micca nebbia. I mutivi per ùn nebulisce ùn sò più cà dui motivi:

L'umidificatori industriali ùn pruduceranu micca nebbia. Ragione 1: L'umidificatore ùn hè micca pulito è mantinutu regularmente, è una grande quantità di scala s'hè furmatu nantu à a foglia di atomizazione immersa in acqua per un bellu pezzu. Per quessa, l'atomizzatore ùn pò micca funzionà nurmale, risultatu in menu o senza nebbia. nebbia.

dfgg

Metudu di mantenimentu: pulisce l'atomizzatore regularmente, o rimpiazzà u fogliu di l'atomizzatore.

Metudu di mantenimentu: Aduprate l'acqua pura, spegne è cambia l'acqua una volta à ghjornu, è pulite bè una volta à settimana. S'ellu hè un umidificatore chì usa l'acqua di u robba ordinariu, deve esse pulita regularmente. Aduprate un agente di pulizia speciale per pulizziari u lavamanu, l'atomizzatore è u tank d'acqua.

L'umidificatore industriale ùn pruduce nebbia Motivu 2: Verificate se u ventilatore funziona normalmente quandu l'umidificatore hè attivatu è ùn pruduce nebbia, è s'ellu ci hè u ventu chì esce. Se u fanàticu ùn viaghja micca, avete bisognu di verificà i cumpunenti elettrici, se l'alimentazione hè normale, è se u fan hè dannatu.

dsdsaf

Metudu di riparazione: rimpiazzà l'alimentazione o u fan.

Tuttu u mondu deve esse attentu à u cuntrollu di l'umidità quandu utilizate umidificatori. Sicondu esperimenti, a ghjente si sente u più adattatu è sanu quandu l'umidità hè 40%RH-60%RH. Per quessa, hè megliu aduprà un umidificatore cù funzione automatica di umidità constante. Solu quandu l'umidità di l'internu hè più bassu di a gamma standard, a macchina hà da principià l'umidificazione, è se l'umidità hè più alta di questa gamma, a quantità di nebbia serà ridutta per piantà l'umidificazione. Se utilizate un umidificatore senza funzione automatica di umidità constante, hè megliu mette un igrometru in casa per sapè l'umidità di l'aria in ogni mumentu è aghjustà a cundizione di travagliu di l'umidificatore secondu l'umidità.


Tempu di post: 22-dic-2021