Intruducemu u riscaldatore di gas liquatu di tippu ombrello

In u fretu invernu, hè l'idea di tutti di fà u so nidu caldu è vivu. Una seria di dispositivi di riscaldamentu magicu hè emersa à u mumentu bonu, ma ci sò ancu risichi per a sicurezza, cumu aduprà in modu sicuru hè un grande prublema. Intruducemu u tippu ombrello liquefatustufa di gas.
Caratteristiche di Stufa à Gas Patio: Aspettu elegante, cuncepimentu mobile, stile di stile di corrida spagnola, fattura fine, struttura forte. Alta efficienza termica, dissipazione di calore à radiazione infrarossa, equivalente calorificu à 3 insiemi di 2 condizionatori d'aria, low cost, perchè u valore calorificu di u gasu hè superiore à l'elettricità, dunque hè 40% più prezzu di u costu d'usu di l'aria condizionata per ora, riscaldamentu up rapidamente 1 à 3 minuti. Area di riscaldamentu di 80 ~ 120㎡.
Gas Patio Heater20201116083945
L'usu di Stufa à Gas Patiol'ambiente hè flessibile, pudete spustà liberamente, hall di l'hotel, ristorante, bar, giardinu all'aperto, sentinella, tutti i tipi di attività di mostra è altri posti di piacè. Alta sicurezza, u so cuncepimentu hè dotatu di prutezzione ignifuga, prutezzione antidumping, prutezzione ipossia, affinchì ùn adupriate micca preoccupazioni, più tranquillu, più rilassatu è più piacevule. Mancu inquinamentu, prutezzione di l'ambiente verde.
Dopu Stufa à Gas PatioA stallazione hè compia, l'altezza di a macchina hè 240 CM, è a cima hè fatta di copertura riflettente in alluminiu infrarossu cun un diametru di 81 CM. A reta di u focu di capelli di u fornu di combustione hè fatta di materiale impurtatu in lega d'acciaio inossidabile di alta densità, chì hè resistente à a corrosione è resistente à i brusgi, è pò garantisce a vita di serviziu è aduprà l'effettu di i prudutti à a più grande misura. U bruciatore adotta a tecnulugia avanzata di combustione di gas in Europa, è u raportu d'aria di u gas ghjunghje à u valore ottimali per assicurà chì ogni porzione di u gas pò esse brusgiata cumpletamente, generendu grandi calori è piccule emissioni di gas di scaricu.


Tempu di posta: Mar-19-2021