Principiu di u fan spray?

A: Ventilatore di nebbia ad alta pressione cù spray fine è ventu forte l'acqua usa a forza centrifuga per generà gocce ultra-fine sottu l'azzione di u discu rotativu è u dispusitivu di spruzzo di nebbia, cusì a superficia di l'evaporazione hè assai aumentata; u flussu d'aria soffiatu da u fanàticu putente aumenta assai A velocità di u ventu nantu à a superficia di u liquidu accelera a diffusione di molécule di gas, cusì l'evaporazione di l'acqua hè assai aumentata. L'acqua assorbe u calore durante u prucessu di evaporazione, riduce a temperatura, è à u stessu tempu pò aumentà l'umidità relativa di l'aria, riduce u polu, è purifica l'aria; stu fan spray hè pruduciutu da a forza centrifuga Fog drops, cusì hè chjamatu un fan spray centrifugal.

30

B: L'acqua di u fan di spruzzo di l'ugello d'alta pressione hà una pressione di decine di kilogrammi sottu l'azzione di a pompa d'acqua d'alta pressione. A bocca d'alta pressione produce micro-nebbia. U diametru di a goccia hè menu di 10 microns. Dunque, a superficia di l'evaporazione hè assai aumentata. A micro-nebbia hè sparata da un fan putente. , Chì cresce assai a vitezza di u ventu nantu à a superficia di liquidu è accelera a diffusione di molécule di gas. Dunque, l'evaporazione di l'acqua hè assai aumentata. L'acqua assorbe u calore durante u prucessu di evaporazione è riduce a temperatura. À u stessu tempu, pò aumentà l'umidità relativa di l'aria, riduce u polu, è purifica l'aria; Stu tipu di fan usa una bocchetta per generà micro nebbia attraversu alta pressione, per quessa hè chjamata fan spray di ugello à alta pressione.

Edizione di l'applicazioni

1. Cooling down: rinfrescante di ristoranti all'apertu, lochi di divertimentu, stadii, aeroporti, fermate d'autobus, grandi riunioni, alberghi, è allevamenti.

2. Rimozione di polvera: a rimuzione di particeddi di polvera di l'aria hè principalmente aduprata in splutazioni è miniere per cuntrullà a contaminazione.

3. Umidificazione: usatu in tessili mulinu cotone magazzinu parcu serra laboratoriu farina trasfurmazioni fabbrica à cresce umidità aria.

4. Agriculture: usata per a terra di cultivazione di funghi di splutazioni famigliali, arena di circu, aviaria, canile è terra d'alimentazione per fà l'ambiente adattatu per a crescita di diversi pollame.

5. Industria : attellu di metallurgia, attellu di meccanica, attellu di tessili, attellu di vestiti, stampa è tintura, calzature, iniezione di plastica, pressofusione, trattamentu termicu, colata, prudutti di vetru, spraying, galvanoplastia, elettronica, metallurgia chimica, pelle, fabricazione di ghjoculi , a fabricazione di l'apparecchi di casa, etc. Adupratu per rinfriscà è a rimozione di polvera, è ancu utilizatu per eliminà l'interferenza elettrostatica.

6. Lochi d'usu speciale: Umidificazione è rinfrescante di u cinema d'esposizione di u centru cummerciale di u giardinu di u zoo, l'allevu di fiori è di l'arburi, l'allevamentu di l'animali, a casa di funghi, etc., pò ancu esse usatu cum'è irrigazione di e piante.

7. Metudu d'usu speciale: l'aghjunghje disinfettante liquidu à l'acqua pò disinfettà giardini botanici, serre, splutazioni di bestiame, zoo, campi di golf, etc.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021