Metudu di spruzzo di ventilatore di nebbia d'acqua

A capacità di evaporazione di u spray fan di nebbia l'acqua hè assai aumentata. L'acqua assorbe u calore durante u prucessu di evaporazione è riduce a temperatura. In listessu tempu, pò aumentà l'umidità relativa di l'aria, riduce a polvere è purificà l'aria.

Principiu di u fan di nebbia spray

A: U fan di nebbia centrifugale l'acqua adopra una forza centrifugale per pruduce goccioline ultra-fine sottu à l'azzione di u discu rotativu è di u dispusitivu di spruzzo di nebbia, cusì a superficia di evaporazione hè assai aumentata; u flussu di l'aria sbuffulatu da u forte fan aumenta assai A velocità di u ventu nantu à a superficia di u liquidu accelera a diffusione di e molecule di gas, cusì l'evaporazione di l'acqua hè assai aumentata. L'acqua assorbe u calore durante u prucessu di evaporazione, riduce a temperatura, è pò aumentà l'umidità relativa di l'aria, riduce a polvere, è purificà l'aria; stu ventilatore spray hè pruduttu da a forza centrifugale Nebbia gocce, dunque hè chjamatu ventilatore spray centrifugale.

 

B: L'acqua di ventilatore di nebbia di bocca ad alta pressione hà una pressione di decine di chilogrammi sottu l'azzione di a pompa d'acqua ad alta pressione. A bocca ad alta pressione produce micro-nebbia. U diametru di a goccia hè menu di 10 micron, cusì a superficia di evaporazione hè assai aumentata. A micro-nebbia hè sbulicata da u putente fan. , Chì aumenta assai a velocità di u ventu nantu à a superficia di u liquidu è accelera a diffusione di e molecule di gas, cusì l'evaporazione di l'acqua hè assai aumentata. L'acqua assorbe u calore durante u prucessu di evaporazione, riduce a temperatura, è in listessu tempu pò aumentà l'umidità relativa di l'aria, riduce a polvere, è purificà l'aria; questu Stu tipu di fan utilizza una bocca per generà micro nebbia attraversu alta pressione, dunque hè chjamatu ventilatore spray di bocca ad alta pressione.

mist fan

Applicazione di fan di Mist:

1. Raffreddamentu: rinfrescamentu di ristoranti all'aperto, lochi di divertimentu, stadii, aeroporti, fermate d'autobus, grandi scontri, alberghi è splutazioni animali.

2. Depilazione: a rimozione di particelle di polvere d'aria hè aduprata principalmente in splutazioni è mine per cuntrullà l'inquinamentu.

3. Umidificazione: adupratu in u mulinu tessile di cotone magazzinu di parcu di serra in laboratori di serra fabbrica di trasfurmazioni di farina per aumentà l'umidità di l'aria.

4. Agricoltura: aduprata per a terra di cultivazione di i funghi di a splutazioni famigliali, l'arena di u circu, a casa di l'acelli, u casottu è a terra d'alimentazione per fà l'ambiente adattatu per a crescita di varii pollami.

5. Industria: attellu di metallurgia, attellu meccanicu, attellu di tessili, attellu di vestiti, stampa è tintura, calzature, iniezione di plastica, pressofusione, trattamentu termicu, colata, prudutti di vetru, spruzzatura, galvanoplastia, elettronica, metallurgia chimica, cuir, fabricazione di ghjoculi , Pruduzione di apparecchi domestici, ecc. Utilizatu per u raffreddamentu è a rimozione di polvere, è ancu usatu per eliminà l'interferenze elettrostatiche.

6. Lochi à usu speciale: Umidificazione è raffreddamentu di u cinema di mostra di u centru zoo di u giardinu, allevu di fiori è d'arburi, allevu d'animali, casa di funghi, ecc., Pò esse ancu adupratu cum'è irrigazione di e piante.

7. Metudu di usu speciale: l'aghjunghje disinfettante liquidu à l'acqua pò disinfettà l'orti botanichi, serre, splutazioni animali, zoo, campi da golf, ecc.

I nomi in u Fan di nebbia di China industria sò: Fan Auramistfan di nebbia centrifugale

Ifan Mist FanRoman Mist FanAskard Mist FanFan di Debenz MistLontor Mist FanQuattro Mist Fan


Tempu di posta: Jul-20-2021