U principiu di travagliu di u ventilatore cilindricu

U principiu di travagliu di ventilatore cilindricu

U principiu di travagliu di soffiante centrifugale hè simile à quellu di u ventilatore centrifugale, ma u prucessu di compressione di l'aria hè generalmente realizatu attraversu parechji giranti di travagliu (o parechji livelli di) sottu l'azzione di a forza centrifugale. U soffiante hà un rotore chì gira à alta velocità. u rotore cunduce l'aria per spustassi à grande velocità. A forza centrifugale face chì l'aria scorri versu l'uscita di u ventilatore longu a linea involuta in a carcassa cù a forma di l'involuzione. L'aria fresca hè rifornita entrendu in u centru di l'alloghju .

U principiu di travagliu di u ventilatore centrifugale à alta velocità à una sola tappa hè: mutore da l'arburu di rotazione à grande velocità per guidà a girante, u flussu d'aria assiale da importazioni dopu l'entrata in a girante rotante à grande velocità in u flussu radiale hè accelerata, è dopu in a pressione di espansione di a cavità, cambia u flussu direzzione è riduzzione, l'effettu di riduzzione serà in u flussu d'aria rotativu à grande velocità cù energia cinetica in energia di pressione (energia potenziale), facenu chì u fan esporta pressione stabile.

Cylindrical Blower

Teoricamente parlendu, a curva caratteristica di pressione-flussu di soffiante centrifugale hè una linea dritta, ma per via di a resistenza di attritu è ​​di altre perdite in u ventu, a curva caratteristica di pressione è di flussu attuale diminuisce delicatamente cù l'aumentu di u flussu, è a curva currente-flussu di fan centrifugaleaumenta cù l'aumentu di u flussu. Quandu u ventilatore funziona à una velocità costante, u puntu di travagliu di u ventilatore si sposta longu a curva caratteristica di pressione-flussu. U puntu di funziunamentu di u ventilatore dipende micca solu da e so prestazioni, ma ancu da e caratteristiche di u sistema. Quandu a resistenza di a rete di tubi aumenta, a curva di prestazione di u tubu diventerà più ripida.

U principiu di basa di fan a regulazione hè di ottene e cundizioni di travagliu richieste cambiendu a curva di prestazione di u ventilatore stessu o a curva caratteristica di a rete di tubi esterni.Cù u sviluppu continuu di a scienza è a tecnulugia, a tecnulugia di regulazione di a velocità di u mutore AC hè largamente aduprata. Attraversu a nova generazione di cumpunenti elettronichi cumpletamente cuntrullati, u flussu di u ventilatore pò esse cuntrullatu cambiendu a velocità di u mutore AC cù u convertitore di frequenza, chì pò riduce assai a perdita di energia causata da u modu meccanicu precedente di cuntrollu di flussu.

Principiu di risparmiu energeticu di regulazione di cunversione di frequenza:

Quandu u vulume d'aria deve esse riduttu da Q1 à Q2, se u metudu di regulazione di l'acceleratore hè aduttatu, u puntu di travagliu cambia da A à B, a pressione di u ventu aumenta à H2, è a putenza di l'arburu P2 diminuisce, ma micca troppu. Se a regulazione di cunversione di frequenza hè aduttata, u puntu di travagliu di u ventilatore hè da A à C. Si pò vede chì sottu à a cundizione chì u stessu vulume d'aria Q2 sia suddisfattu, a pressione di u ventu H3 diminuirà assai è a putenza serà ridutta

P3 hè statu significativamente ridottu. A perdita di putenza risparmiata △ P = △ Hq2 hè prupurziunale à l'area BH2H3c. Da l'analisi di sopra, pudemu sapè chì a regulazione di cunversione di frequenza hè un modu efficiente di regolazione. U soffiatore adopra una regulazione di cunversione di frequenza, ùn pruducerà micca una perdita di pressione addizionale, l'effettu di risparmiu energeticu hè rimarchevuli, adatta a gamma di volumi d'aria di 0% ~ ~ ~ 100%, adatta per una vasta gamma di regolazione, è spessu sottu occasioni di operazione à bassa carica. Tuttavia, quandu a velocità di u ventilatore diminuisce è u volume di l'aria diminuisce, a pressione di u ventu cambierà assai. A lege prupurziunale di u fan hè a seguente: Q1 / Q2 = (N1 / N2), H1 / H2 = (N1 / N2) 2, P1 / P2 = (N1 / N2) 3

Si pò vede chì quandu a velocità si riduce à a mità di a velocità nominale originale, u flussu, a pressione è a putenza di l'arburu di u puntu di cundizione di travagliu currispundente cadenu à 1/2, 1/4 è 1/8 di l'uriginale, chì hè a ragione per chì a regulazione di cunversione di frequenza pò risparmià assai l'electricità. Sicondu e caratteristiche di a regulazione di cunversione di frequenza, in u prucessu di trattamentu di e acque reflue, u serbatu di aerazione mantene sempre u livellu normale di liquidu di 5m, è u soffiante hè necessariu per cunduce una vasta gamma di regolazione di u flussu in a cundizione di pressione di uscita costante. Quandu a prufundità di regolazione hè grande, a pressione di u ventu caderà troppu, chì ùn pò micca soddisfà i requisiti di u prucessu. Quandu a prufundità di regolazione hè chjuca, ùn pò micca mostrà i vantaghji di u risparmiu energeticu, ma rende u dispositivu cumplessu, un investimentu di una volta aumenta. Dunque, à a cundizione chì u tank di aerazione di stu prughjettu abbia bisognu di mantene u livellu di liquidu di 5m, hè ovviamente inappropriatu di aduttà u modu di regulazione di cunversione di frequenza.

U dispositivu di regolazione di palette di guida d'entrata hè dotatu di un inseme di palette di guida Angulare regolabile è di paletta di guida d'entrata vicinu à l'entrata di aspirazione di u soffiatore. U so rolu hè di fà girà u flussu di l'aria prima di entre in l'impeller, pruvucendu a velocità di torsione. A pala di guida pò esse girata intornu à u so propiu assi. Ogni Angulu di rotazione di a pala significa a trasfurmazione di un Angulu di installazione di a pala di guida, affinchì a direzzione di u flussu di l'aria in a rotula di u ventilatore cambiassi di conseguenza.

Quandu l'installazione di a pala di guida Angle 0 = 0 °, a pala di guida ùn hà in fondu alcun effettu nantu à u flussu d'aria d'entrata, è u flussu di l'aria scorrerà in a pala di l'impeller in una manera radiale. Quandu 0 BBB 0 °, a paletta di guida d'entrata farà chì a velocità assoluta di l'entrata di u flussu d'aria devia О Angulu longu à a direzzione di a velocità circonferenziale, è in listessu tempu, hà un certu effettu di stretta nantu à a velocità di l'entrata di u flussu d'aria. Stu effettu di pre-rotazione è di stretta cunducerà à a calata di a curva di prestazione di u fan, in modu da cambià e cundizioni di funziunamentu, è rializà a regulazione di u flussu di u fan. Principiu di risparmiu energeticu di regolazione di palette di guida d'entrata.

Cunfrontu di diversi modi di regulazione

Ancu se a regolazione di cunversione di frequenza di a gamma di regolazione di u soffiatore centrifugale hè assai larga, anu un effettu significativu nantu à u risparmiu energeticu, ma cù u sistema di prucessu hè limitatu da e condizioni di prucessu, a gamma di regolazione hè solu 80% ~ 100%, u flussu relativu hà cambiatu pocu, i metudi di regulazione di cunversione di frequenza è a paletta di guida duie differenze di potenza consumate ùn sò micca grandi, dunque u modu di cuntrollu inverter, u spettaculu speciale di risparmiu d'energia per ùn esce, perde a scelta u so significatu. U soffiante cù u modu di regulazione di a paletta di guida pò adeguà u voluminu d'aria (50% ~ 100%) in una gamma più larga in a cundizione di mantene a pressione di uscita costante, in modu da assicurà u cuntenutu stabile di ossigenu dissolutu in i fogni è risparmià energia relativamente. Dunque, u ventilatore centrifugale ad alta velocità cù u modu di regolazione di palette deve esse sceltu cum'è selezzione di attrezzature in stu prughjettu. In listessu tempu, per riflettà megliu l'effettu di risparmiu energeticu, per un ventilatore centrifugale di grande putenza, l'attenzione deve esse ancu pagata à a scelta di u mutore di supportu, cume l'usu di u mutore à alta tensione 10kV, aiuta ancu à riduce u cunsumu d'energia .


Tempu di posta: Apr-09-2021