Vulete sapè cumu funziona un umidificatore centrifugale?

U principiu di u umidificatore centrifugalehè chì a piastra rotativa centrifugale gira à grande velocità sottu à l'azzione di u mutore, è l'acqua hè forti ghjittata nantu à a piastra atomizante, è l'acqua di u rubinettu hè atomizzata in 5-10 microni di particelle ultrafine è poi espulsa. Dopu avè soffiatu in aria, l'aria è e particelle d'acqua scambianu calore è umidità, per uttene u scopu di umidificà è raffreddà cumpletamente l'aria.

Double-motor Heavy Humidifier

Principiu di travagliu di l'umidificatore centrifugale :

L'umidificatore spray centrifugale pò esse appesi, appesi à a parete, perforazione appesa à parete è altra installazione arbitraria, ùn occupanu micca u situ di travagliu, sicuru è affidabile, alta vita.

Caratteristiche di umidificatore centrifugale

1. E particelle jet sò espulsi in particelle ultrafine (5-10 micron), chì ùn pruduceranu micca acqua goccia di zone umide.

2. A temperatura pò esse 6-8 ° C, a ventilazione è l'umidificazione ponu esse selezziunate rispettivamente.

3. Soprattuttu adattu per umidificazione diretta in umidità (> 60% UR) cundizioni di travagliu.

4. Cuntrollu automaticu di umidità.

 

 

Double-motor Heavy Humidifier

Umidificatore centrifugale occasioni applicabili:

 

A causa di a so grande umidificazione è di u bassu cunsumu d'energia, hè specialmente adupratu in occasioni di umidificazione di grande area.
Industria: Hè adatta per tessili, stampe, trasfurmazioni di vestiti, trasfurmazioni di u legnu, fabbrica d'acciaiu, fabbrica di ceramica, vernice, sala di cottura è altri attelli di produzione industriale cun esigenza di umidità elevata (60% RH), particolarmente adatta per l'ambienti industriali è minerarii cù fonte di calore difficiule da umidificà. Agricultura: occasioni d'usu, ecc.

 

 

 

 

Standard di prestazione di umidificatore centrifugale:

1. quantità di umidificazione:

Questu hè u parametru più impurtante di umidificatore, alcune imprese per soddisfà a ricerca di u consumatore di a psiculugia di l'umidificazione, marcherà à volontà a quantità di umidificazione, dunque u standard stabilisce strettamente chì a quantità di umidificazione ùn deve esse inferiore à u valore nominale di u quantità nominale di umidificazione.

2. efficienza Umidificazione:

Si riferisce à u rapportu di a quantità attuale di umidificazione è a putenza di entrata di l'umidificatore, chì riflette quantu quantità di umidificazione pò esse generata per unità di consumu di energia, è hè un indice impurtante per misurà e prestazioni di l'umidificatore. Per guidà i consumatori à cumprà prudutti chì risparmianu energia è rispettanu l'ambiente è incuraghjenu l'imprese à sviluppà prudutti più efficienti, u standard divide l'indice in quattru gradi: A, B, C è D.

3.rimore:

Cunsidendu chì l'umidificatore pò esse adupratu in a camara, se u rumu hè troppu grande, averà un certu impattu annantu à i consumatori, dunque u standard hà un strettu limite per l'indice di rumore.

A vita di serviziu di u

4.Evaporazione core (dispositivu) vita di serviziu:

Per l'umidificatore evaporativu direttu, u core evaporatore (dispositivu) hè u cumpunente u più impurtante per e prestazioni. Cù l'usu continuu di umidificatore, l'efficienza di u core di evaporazione (dispositivu) continuerà à riduce, è l'umidificazione continuerà à calà. Sicondu u standard, quandu u volumu di umidificazione di l'umidificatore hè riduttu à u 50% di u volumu iniziale di umidificazione, hè cunsideratu cum'è u fallimentu di u core di evaporazione. Per u core di evaporazione rimpiazzabile (dispositivu), a so vita di serviziu ùn deve esse menu di 1000 ore.

5. Altre caratteristiche:

Umidificatore cù acqua addolcente, visualizazione di umidità è altre funzioni:

Per prevene alcuni prudutti ùn anu chjaramente micca sta funzione, o sta funzione ùn pò micca ghjucà l'effettu currispundente, è per mezu di falsi publicità per ingannà i cunsumatori, u standard hà ancu presentatu esigenze specifiche per queste funzioni ausiliarie: per l'adolcitore d'acqua , a norma stabilisce dopu à u ramollimentu di u dolcificante d'acqua, a durezza di l'acqua ùn deve micca supera i 100mg / L. Prima di u fallimentu di u dolcificante d'acqua, a quantità totale d'acqua addulcita ùn deve esse menu di 100L. Per a visualizazione di umidità, e disposizioni in l'umidità relativa sò 30% ~ 70% di a gamma, l'errore di visualizazione di l'umidità deve esse in ± 10%, per ùn errore hè troppu grande ma per ingannà i consumatori. Inoltre, u standard stabilisce ancu chì, perchè u livellu di l'acqua averà un impattu evidenti nantu à e prestazioni di alcuni umidificatori, l'umidificatore duveria avè una funzione di prutezzione di u livellu d'acqua per impedisce à i consumatori di fà senza sapienza l'umidificatore in un statu di bassa prestazione è bassa efficienza per un bellu pezzu.

 


Tempu di posta: Mar-25-2021