CHAT È A DIFERENZA TRA UN VENTILATORE DI NEBBIA E UN ARIA CONDIZIONATORE?

In quantu à a più grande differenza trà un ventilatore di nebbia è un condizionatore d'aria, vale à dì, u ventilatore di nebbia utilizza a tecnulugia centrifugale piuttostu di a tecnulugia di alta tensione, cusì pudete facilmente attraversallu cum'è vulete mentre u condizionatore d'aria ùn pudia micca. Ma soprattuttu parlendu, u fan appannante in più gode di e seguenti caratteristiche.

Prima di tuttu, u nebbia fun hè un sistema di refrigerazione chì pò esse adupratu sia in situ esternu sia in interni aperti.

È u ventilatore di nebulizazione ùn hà avà bocelli in modo chì ùn ci sia micca bisognu di riflette nantu à a cunsiderazione nantu à i prublemi di bloccu causati da u sistema di filtru o di l'ugelli. È u ventilatore di nebulizazione ùn hà nè cunnessione cumplessa di pompa d'acqua nè cumplicatu aggregatu di cavi in ​​modu chì pò esse spostatu in modu efficace è hè faciule da operà è mantene. È u ventilatore di nebulizazione utilizza un dispositivu di oscillazione in modu chì pò scambià u percorsu di u fan di u fan di nebulizazione in anguli distinti cum'è vulete, è a quantità di nebbia d'acqua pò ancu esse adattata à casu in cunfurmità cù a temperatura. Cù stu sistema di spruzzo, u ventilatore di nebulizazione pò suppressà a terra è aghjustà l'atmosfera circundante. Quandu a goccia d'acqua si evapora, a macchina di fan di nebulizzazione pò riduce a temperatura ambientale attraversu 4-8 gradi, a zona utilizzabile circostante pò ghjunghje à 20-30 metri rettangulari. In questu modu, u ventilatore di nebulizazione pò rende l'ambienti puliti, freschi è cunfurtevuli.

Secondu tuttu, u nebbia fun pò esse divisu in alta pressione è tippu centrifugale.

Tramindui ponu ingrandà notevolmente a velocità di u ventu nantu à a superficia di u liquidu è accelerà a diffusione di e molecule di carburante per uttene u mutivu di fà u raffreddamentu di l'aria. In listessu tempu, u ventilatore di nebulizazione di alta pressione è di tipu centrifugale intraprende ognunu cuncepimentu à bassa temperatura, cusì a capacità di sovraccaricu hè assai forte. È e so superfici adopranu tutte l'elaborazione elettrostatica in polvere, allora sò assai resistenti à a ruggine è resistenti. Di conseguenza, entrambi i fan di nebulizazione di tippu ponu esse applicati in parechje zone distinte cume ristoranti all'aperto, centru di divertimenti, stazioni d'autobus, stazioni ferroviarie, camere pronti, alberghi, posti di travagliu, bacini di carica è zoo, giardini, centri commerciali, centru di mostra, cinema , fontane, è ancu accessibile per tutti i tipi di splutazioni agriculi.


Tempu di posta: Maghju-20-2020