Chì hè a ragione di u lentu iniziu di u ventilatore di tippu Pavimentu , Cumu risolve a velocità lenta di u ventilatore di tippu Pavimentu?

In l'estate calda, tutti i tipi di apparecchi elettrichi anu da esse aduprati. In più di i climatizatori cumunimenti usati, i ventilatori sò ancu una bona scelta. U costu di prestazione hè assai altu. Ancu se u cunfortu pò esse relativamente mediu, hè cunveniente da aduprà è economicu, è hè assai cunveniente da aduprà. Hè accoltu da e persone, ma a sucietà chì usa ventilatori elettrichi averà ancu alcuni fiaschi, in particulare u prublema di a velocità lenta di i ventilatori elettrichi è u principiu debule. Demu un ochju à cumu risolve u prublema.

 

  Chì ghjè u mutivu di u lentu iniziu di u ventilatore di tippu Pavimentu?

Quandu Ventilatore di tippu pianu hè in usu, hè faciule fà fà girà lentamente u ventilatore di tipu Pavimentu pianu è cumincià debbule. Questa hè ancu a situazione più cumuna quandu si usa un ventilatore elettricu. Prima di tuttu, duvemu esse chjaru nantu à u principiu di u tippu di cucina di ventilatore. U mutivu principale hè chì a bobina elettrica hè influenzata da u campu magneticu. Forza, ci serà una situazione di rotazione, in questu momentu l'urdinatore si converte in energia meccanica, in modu chì e pale di u ventu giranu, affinchì u ventu sia spazzatu.

What is the reason for the slow start of Floor type fan,How to solve the slow speed of Floor type fan?

U principiu lentu di Ventilatore di tippu pianu pò esse causatu da l'usu à longu andà di a pala di u fan, è u tempu d'usu hè troppu longu. Dopu chì a resistenza interna di u ventilatore di tippu Pavimentu diventa grande, u fan ùn pò esse giratu è adupratu normalmente, è u fan ùn pò micca esse adupratu normalmente. Un surriscaldamentu farà chì a capacità di carica di u mutore si deteriori. À questu mumentu, u fan di u Tipu di Pavimentu averà u prublema di velocità lenta è iniziu debule. Un'altra situazione hè chì l'alimentazione elettrica ùn hè micca tappata, è a velocità lenta di u ventilatore di tippu Pavimentu serà ancu lenta per inizià.

 

  Cume risolve a lenta velocità di u ventilatore di tippu Pavimentu

A velocità di Fan di Stand Industriale hè lentu. In questu mumentu, u ventilatore di u tippu di pavimentu deve esse verificatu. Prima, verificate a causa esterna di u condizionatore d'aria, è dopu trattate cun ellu. Se a velocità di u Fan Stand Industriale si trova assai lenta, avete bisognu di spegne l'alimentazione in questu momentu, è dopu girà l'arburu nantu à a lama Sopra. Aghjunghjite un pocu d'oliu lubrificante, in modu chì a velocità di u ventilatore di tippu Pianu pò esse aumentata di novu.

 

A velocità di u ventilatore di tippu Pavimentu hè lenta. In questu momentu, u ventilatore di u Tipu di Pavimentu pò esse smuntatu, in particulare a testa di plastica soffice nantu à u scaffale, è a parte chì ripara u ventilatore di u Tipu di Pavimentu deve esse rimossa. A tappa posteriore deve ancu esse rimossa, è tutte e viti nantu à questu devenu esse rimosse. Dopu questu, pulemu e pale di u ventilatore pulite cun un stracciu, aghjunghjemu oliu lubrificante nantu à i cuscinetti, è poi stallemu torna u fan di u Pavimentu. À questu tempu, a velocità lenta di u ventilatore di tipu Floor hè risolta.

 

  A velocità lenta di u ventilatore di tippu Pavimentu pò ancu esse causata da prublemi interni. A manica di l'arburu pò esse necessariamente rimpiazzata, è u condensatore in l'internu pò esse necessariu per esse rimpiazzatu. Se u filu hè dannighjatu, u filu deve esse rimpiazzatu à tempu. Questi prublemi anu da esse riparati da i prufessiunali.

 

I ventilatori elettrichi sò accessibili è cunvenienti da aduprà. Inoltre, i ventilatori elettrichi risparmianu assai energia, cusì sò diventati un pruduttu chì parechje persone sceglienu di usà d'estate, ma ci sò ancu prublemi quandu si utilizanu ventilatori elettrichi. U più cumunu hè quellu sopra In l'introduzione di a velocità lenta di u ventilatore di tippu Pavimentu, hè chjaru ciò chì a causa, in modu chì u prublema pò esse risoltu.


Tempu di posta: Jul-07-2021